Trøndelag høyere yrkesfagskole (THYF)
Trøndelag høyere yrkesfagskole (THYF)
S-4 Overvåking, evaluering & forbedring (alle prosesser)































S-7 Overvåking, evaluering & forbedring (alle prosesser)
S-4 Overvåking, evaluering & forbedring (alle prosesser)...
Kunnskapsbase


















Kunnskapsbase
Kunnskapsbase...
Studentens læringsbane (H)
Studentens læringsbane (H)
H-5. Studie-
avslutning
H-5. Studie-...
H-1 Opptak
H-1 Opptak
Start-
kompetanse
Start-...
Ledelsesprosesser (L)
Ledelsesprosesser (L)
Støttende prosesser (S)
Støttende prosesser (S)
L-5 Akkrediteringer,
tilsyn & revisjoner
(eksterne akkr.krav)
L-5 Akkrediteringer,...
S-3 Økonomi-
styring
S-3 Økonomi-...
L-3 Risiko- og endringsstyring
L-3 Risiko- og endring...
L-7 Utdannings-program, utvikling,
og endringer
L-7 Utdannings-program...
S-5 Læringsmiljø
inkl. HMS
S-5 Læringsmiljø...
L-1 Mål, strategi
& politikk (policy)
L-1 Mål, strategi...
L-6 Kommunikasjon og styrings-informasjon
L-6 Kommunikasjon og s...
S-1 Studieadm.
& adm. tjenester
S-1 Studieadm....
S-4 IKT, teknisk 
drift o.a.
infrastruktur
S-4 IKT, teknisk...
S-7 Overvåking, 
evaluering & forbedring
S-7 Overvåking,...
Slutt-
kompetanse
Slutt-...
S-8 Anskaffelser, eksterne leverandører/ partnere
S-8 Anskaffelser, ekst...
S-6 Dokument-
styring & arkiv
S-6 Dokument-...
H-1 Opptak
H-1 Opptak
H-1 Opptak
H-1 Opptak
S-2 Personaladm., kompetanse og fagmiljø
S-2 Personaladm.,...
L-4 Ledelsens gjennomgang
(LGG)
L-4 Ledelsens gjennomg...
L-2 Organisatoriske sammenhenger, interesseparter, ansvar og roller
L-2 Organisatoriske sa...
H-2. Studiestart
H-2. Studiestart
H-3 Planlegging
& læringsaktiviteter
H-3 Planlegging...
H-4. Vurdering
H-4. Vurdering
Text is not SVG - cannot display